Pojazd ten wyposażony jest w komorę odzysku wody czystej, co usprawni i skróci czas usługi, a także spełnia wymóg efektu ekologicznego. Po rocznych konsultacjach i dialogu technologicznym z producentami takich pojazdów do przetargu przystąpiły dwie firmy. Oferta Firmy realizującej pojazd była o ponad 750,000,00 tańsza od konkurencji i wynosiła 1,826,825,00 zł netto czyli ponad 2,246,994,75 brutto. Czas realizacji to okres do 12 miesięcy od podpisania umowy, czyli najpóźniej za rok pojazd pojawi się na naszych drogach. Poniżej opis pojazdu.
Cap Recy 2600
- podwozie RENAULT 6x2 z tylną osią skrętną
- zbiorniki: część szlamowa - 8 m3 wykonany ze stali konstrukcyjnej, cześć osadnikowa wodna – 6 m3 ze stali nierdzewnej AISI 304
- systemy opłukiwania części szlamowej oraz osadnikowej
- dodatkowy zbiornik na wodę czystą 500 l, nie biorący udział w systemie recyklingu, wyposażony małą pompkę ciśnieniową oraz w 20 m węża wysokociśnieniowego 3/8” na bębnie sprężynowym
- krzywkowa pompa ssawna HIBON Francja - VTB 820 XL, o wydajności max. 2 823 m³/h oraz max. wytwarzanej próżni 95%
- ramię robocze zintegrowane z kołowrotem węża ssawnego z 20 m, DN 125 mm – obracane 270 st.
- wspólne podawanie węża ssanego i ciśnieniowego poprzez ramię robocze
- tłokowa pompa wysokiego ciśnienia URACA Niemcy – KD 718 Recy, o wydajności max: 333 l/min, 170 bar
- bęben węża ciśnieniowego umiejscowiony na przedniej dennicy z 160 m węża 1”
- pomocniczy bęben ciśnieniowy umiejscowiony z tyłu pojazdu po prawej stronie z 80 m węża ½”
- system izolacji zimowej pozwalającej na pracę w temperaturze -12/-15 st.C
- pełne sterowanie z pilota oraz tablicy rozdzielczej